کیفیت تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار
نوشته شده توسط : تجهیزات دندانپزشکی

کیفیت تجهیزات دندانپزشکی موجود در بازار

دندانپزشکان برای تجهیز مطب خود با حساسیت و دقت زیادی در ابتدا شروع به تحقیق و بررسی برندهای متنوع تجهیزات دندانپزشکی   می کنند و با توجه به بودجه و موجودی خود بهترین برندهای موجود را انتخاب و خریداری می نمایند. شرایط اقساطی برای دندانپزشکان بسیار مفید و کارامد است مخصوصا برای خرید تجهیزات بزرگ و گرون تر مانند اتوکلاو و یونیت. این مساله بسیار حائز اهمیت است و دنداننپزشکان نیز از این نوع خرید اقساطی استقبال ویژه ای می کنند.

شرایط خرید اقساطی تجهیزات بر روی برندها و محصولات مختلف متفاوت است و با توجه به نوع دستگاه و برند ان تغییر می کند. در واقع در این شرایط که هر لحظه شاهد افزایش قیمت همه کالا هستیم خرید اقساطی یکی از بهترین روش های خرید است و حتی اگر دندانپزشکی قصد راه اندازی مطب در چند ماه اینده را دارد بهتر است تا این خرید را به تعویق نیاندازد و خرید خود را زودتر انجام دهد تا هم از شرایط اقساطی موجود استفاده کند و هم متحمل افزایش قیمت نشود.

تجهیزات دندانپزشکی از مهمترین محصولات موجود در بازار هستند وعملکرد انها مستقیما بر روی سلامت افراد تاثیر می گذارد. در واقع هرچقدر هم که دندانپزشک در کار خود تبحر داشته باشد کیفیت تجهیزات مستقیما برروی کار دندانپزشک تاثیر می گذارد و درمان بیماران را تحت تاثیر قرار می دهد. تجهیزاتی که در بازار موجود هستند و به صورت قانونی وارد شده اند از کیفیت و استانداردهای کافی برخوردار هستند.

کیفیت در رابطه با تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی حرف اول را میزند و وارد کنندگان محصولاتی را وارد می کنند که استانداردهای بین المللی را داشته باشند محصولات تولیدی در داخل کشور نیز در این سالها سعی بر بالا بردن کیفیت خود داشته اند تا محصولاتی که به بازار عرضه می کنند با مشابه های خارجی رقابت کند و کیفیتش حفظ شود. با افزایش قیمت دلار و به همراه ان افزایش قیمت برندهای وارداتی برندهای داخلی این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند و انتظار می رود تا این برندهای داخلی کیفیت خود را افزایش دهند.

نوسانات قیمت ارز نابه سامانی های شدیدی در همه بازارها به وجود اورده و بازار تجهیزات دندانپزشکی هم از این مساله مستثنی نبوده و شاهد این هستیم که امروزه برخی برندهای خوب و با کیفیتی که در گذشته وارد می شدند امروزه به دلیل این نوسانات شدید دیگر وارد بازار نمی شوند و مشابهی از نظر مکیفیت و کارایی برای این برندها وجود ندارد و این مخساله ای قابل تامل و تاسف است.

 





:: برچسب‌ها: لوازم دندانپزشکی , تجهیزات دندانپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: